AP NEWS
Related topics

Clarification: Christie-Bridge Probe story

June 26, 2014

NEWARK, N.J. (AP) — In a story June 24 about an investigation into the $1 billion Pulaski Skyway project, The Associated Press erroneously reported which media outlet first reported the investigation. Bloomberg, The Record and The New York Times all reported on the investigation on April 12.

AP RADIO
Update hourly